REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
ORLEN Południe zainwestuje prawie 630 mln zł w Kętrzynie. Wybuduje największą tłocznię rzepaku w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
ORLEN Południe zainwestuje prawie 630 mln zł w Kętrzynie. Wybuduje największą tłocznię rzepaku w Polsce
Grupa ORLEN zrealizuje nową, wielką inwestycję w Polsce. Tym razem w północno-wschodniej części naszego kraju, w województwie warmińsko-mazurskim. ORLEN Południe S.A., spółka z Grupy ORLEN wybuduje w Kętrzynie największą w Polsce tłocznię rzepaku. Zakład będzie przerabiał 500 tysięcy ton rzepaku i wytwarzał rocznie 200 tysięcy ton oleju z przeznaczeniem na produkcję niskoemisyjnych biopaliw.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny czeka na otwarcie [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny czeka na otwarcie [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny gotowy na otwarcie [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny gotowy na otwarcie [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Otwarcie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny znów przesunięte [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny, to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstał w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny niemal gotowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec Olsztyn Główny na finiszu budowy [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Końcowe prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Seria ważnych kontraktów dla projektów morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3artykuł
Pokaż artykuł
Seria ważnych kontraktów dla projektów morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3
Polenergia i Equinor podpisały serię ważnych kontraktów dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Spółki realizujące oba projekty zawarły umowy z polską firmą Enprom, konsorcjum Smulders Projects i Sif, które wyprodukuje znaczną część stalowych elementów w polskich zakładach oraz firmą Iemants.
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Dobiegają końca prace na budowie nowego dworca Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiegają końca prace na budowie nowego dworca Olsztyn Główny [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny prawie gotowy [FILMY]
Dobiegają końca prace na budowie na budowie nowego dworca Olsztyn Główny. To jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstaje w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Pierwsza decyzja o wsparciu inwestycji dla firmy z sektora obronnego w Pomorskiej SSEartykuł
Pokaż artykuł
Pierwsza decyzja o wsparciu inwestycji dla firmy z sektora obronnego w Pomorskiej SSE
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna (PSSE) wydała pierwszą w swoim obszarze działania decyzję o wsparciu w ramach Polskiej Strefy Inwestycji (PSI) dla przedsiębiorstwa z sektora obronnego. Otrzymała ją firma FAMOR S.A. – renomowany producent specjalistycznych systemów oświetleniowych i elektrycznych wykorzystywanych m.in. w przemyśle morskim, kolejowym, wydobywczym oraz obronnym.
SM MLEKPOL zainwestuje ponad 414 mln zł w ramach Polskiej Strefy Inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
SM MLEKPOL zainwestuje ponad 414 mln zł w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Ponad 400 mln zł zainwestuje Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, której zakład funkcjonuje w Suwalskiej Strefie Ekonomicznej. SSSE S.A. wydała decyzję o wsparciu tej znanej, polskiej spółki, tym samym wspierając inwestycję, realizacja, której wiąże się z poniesieniem przez inwestora SM MLEKPOL nakładów finansowych w wysokości 414 600 000,00 zł, utworzeniem 10 nowych miejsc pracy oraz utrzymaniem 869 miejsc pracy.
[Warszawa] Polska firma z branży spożywczej trzecim najemcą w Ideal Idea City Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Polska firma z branży spożywczej trzecim najemcą w Ideal Idea City Park
Dobiega końca komercjalizacja pierwszych dwóch hal – H1 i H2 – kompleksu magazynowo-biurowego City P...
Carrefour otworzył we Wrocławiu nowy hipermarket i sklep BIO w jednym [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Carrefour otworzył we Wrocławiu nowy hipermarket i sklep BIO w jednym [ZDJĘCIA]
W czwartek, 14 października br. Carrefour otworzył w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu hi...
inwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Puro Mariańska 5
Warszawa, Śródmieście, Mariańska 5
W centrum Warszawy trwa budowa dwóch 95-metrowych budynków Towarowa Towers [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Warszawy trwa budowa dwóch 95-metrowych budynków Towarowa Towers [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
Trwa budowa dwóch 95-metrowych wież Towarowa Towers położonych w zachodnim centrum miasta, przy ulicy Prostej w Warszawie. To kolejna inwestycja premium Asbud Group w pobliżu Ronda Daszyńskiego.
W Warszawie postępują prace przy budowie nowej kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie postępują prace przy budowie nowej kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę [FILM + ZDJĘCIA]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
REKLAMA